Základní a mateřská škola BASIC
Škola, kterou chtějí děti i rodiče
Základní a mateřská škola BASIC
Škola, kterou chtějí děti i rodiče
Hledáte základní školu s individuálním přístupem, do které se vaše dítě bude těšit a učení ho/ji bude bavit?
Díky malému počtu žáků ve třídě (max. 12) se jim učitelé mohou věnovat skutečně individuálně.
Respektujeme jejich osobnost, předpoklady a talent.
Každé dítě může pracovat svým tempem a na své úrovni. Všechny děti tak učení baví a z výuky si odnesou maximum.
Učíme tak, aby děti učivu rozuměly a uměly jej využívat v praxi. Pokud dítě potřebuje pomoci, máme k dispozici kvalitní asistenty pedagogů.
Každý žák má svůj učební plán odpovídající školnímu vzdělávacímu programu v daném ročníku. Máte tak kdykoliv přehled o průchodu studiem.
Dbáme na to, aby se děti ve škole cítily bezpečně. Děti učitelům důvěřují a nebojí se jim cokoliv říci. Žáky netrestáme, ale ukazujeme jim důsledky jejich činů. Vedeme je zodpovědnosti za své činy a svůj život.
Na 2. stupni poskytujeme speciální propojené předměty Člověk a společnost, Člověk a příroda a Člověk a umění. Ty výuku ze specializovaných předmětů propojují s reálným světem.
Člověk a společnost spojuje občanskou výchovu, dějepis a část zeměpisu orientovanou na lidskou společnost. Člověk a příroda spojuje přírodopis, fyziku, chemii a část zeměpisu týkající se přírodní sféry. Člověk a umění žákům poskytuje prostor pro umělecko-tvořivé činnosti, pro jejich reflexi, pochopení historického pozadí a souvislosti uměleckých směrů. A zároveň žáky podněcuje k tvořivosti.
Naše základní škola má 1. i 2. stupeň.
K dětem přistupujeme jako ke svéprávným bytostem, a tak s nimi také komunikujeme.
Každé dítě nás zajímá a každému se snažíme vytvořit podmínky, aby zažívalo co nejvíce studijních úspěchů.
Naším cílem je připravit děti do života tak, aby uměly fungovat ve společnosti, byly zodpovědné a ctily etiku.
A zároveň je připravujeme na studium na středních školách. Aby uměly pracovat samostatně, ve skupině či pod vedením někoho jiného.
Proškolení učitelé hlídají, aby dítě učivo perfektně chápalo. A nepostupuje dál, dokud předchozímu učivu neporozumí. Stavíme pevné základy.
Kombinujeme různé metody výuky – od klasické frontální přes skupinovou až po výuku projektovou.
Všichni naši žáci se dostávají na školy, které si vybrali. Ať už jde o střední odborné školy, gymnázia, ale i učňovské obory. A zároveň dětem pomáháme vybrat si tu školu, která je bude bavit a naplňovat.
Naši absolventi jsou na středních školách často předsedové tříd.
Děti se některé učivo učí opakovaně. Pokaždé ale specializovaně pro účely daného předmětu.
Lidé se však pohybují v reálném světě a není možné se například na Měsíc jednou dívat z přírodovědného hlediska a podruhé z hlediska zeměpisného.
Proto jsme témata specializovaných předmětů propojili se současným světem. Navíc má propojený předmět více hodin týdně, díky čemuž může být výuka bloková, či praktická.
Tento předmět propojuje témata občanské výchovy, dějepisu a částí zeměpisu s orientací na lidskou společnost.
Předmět propojuje témata přírodopisu, fyziky, chemie a části zeměpisu s orientací na přírodu.
Poskytuje prostor pro umělecko-tvořivé činnosti, pro jejich reflexi, pochopení historického pozadí a souvislosti uměleckých směrů.
Mimo běžné výuky mají všichni žáci na 2. stupni studijní seminář. Obsah studia si děti zvolí buď sami, nebo po diskuzi s učitelem. Následně se věnují buď rozšiřování učiva, které je zaujalo, nebo se procvičují v tom, v čem se potřebují zlepšit.
Tento předmět děti připraví na systém samostudia na středních školách. Naučí je vnímat svoje potřeby a zájmy. A také, jak nést co největší vlastní zodpovědnost za svoje výsledky.
Prvním krokem je společná schůzka, na níž si promluvíme o vzájemných představách a očekáváních. Vaše dítě u nás pak absolvuje několik dní na zkoušku. Poté se opět sejdeme a společně se dohodneme, zda přestup zrealizujeme.
Žáky přijímáme v průběhu celého roku. Přestoupit k nám je však možné jen do 6. třídy. Do vyšších předmětů žáky nepřijímáme kvůli spojeným předmětům.
Rodiče někdy čekají na pomyslný mezník – pololetí, či konec roku. Ale z praxe víme, že nejlepší je přestoupit ihned. Zvlášť pokud je dítě ve stávající škole demotivované, nebo s učivem potřebuje ihned pomoci.
© Edubee s.r.o. | ochrana osobních údajů | cookies
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby