Organizace školního roku
I. Pololetí 2019/2020
- Začátek školního roku 2.9. 2019
- Schůzka rodičů s vedením školy 17.9.2019
- Halowen, spaní ve škole 17.10.2019
- Podzimní prázdniny 29.10.-30.10. 2019
- Seminář pro rodiče a veřejnost 2.11. 2019
- Setkání rodičů, dětí s učiteli v týdnu od 18.11.2019
- Vánoční jarmark 11.12. 2019
- Vánoční prázdniny 23.12. 2019 – 3.1.2020 (škola začíná 6.1. 2020)
- Ukončení pololetí 30.1. 2020
- Pololetní prázdniny 31.1. 2020
II. Pololetí 2019/2020
- Plavání 1. – 3. Tř od února
- Jarní prázdniny 24.2. – 1.3. 2020
- Velikonoční prázdniny 9.4. – 10.4. 2020
- Zápis do 1. třídy 15.4. 2020
- Setkání rodičů, dětí s učiteli v týdnu od 20.4. 2020
- Čarodějnické odpoledne 29.4. 2020
- ŠVP květen/červen
- Školní výlety v týdnu od 22.6. 2020
- Zahradní slavnost 24.6. 2020
- Sportovní den 26.6. 2020
- Ukončení školního roku 30.6. 2020
Přihlašování a odhlašování stravy
- Odhlašování se provádí nejpozději den předem do 8 :00 ráno, prostřednictvím emailové adresy stravapraha@skolabasic.cz
- Při odhlašování je nutné uvést : Jméno a příjmení dítěte ( přesné datum od – do)
- Pro neodhlášený oběd si rodiče mohou přijít kdykoliv v čase od 11 :00- 11: 15 hod.
- Oběd se vydá pouze do jídlonosiče
- Přihlašování stravy se provádí, vždy na 1 měsíc dopředu na emailové adrese stravapraha@skolabasic.cz
Ondřej Pražák
Kdo se stará o vaše děti

Pavla Kulichová
Práci pedagoga jsem si vybrala především s jasnou představou o tom, jakým způsobem se chci podílet na budoucnosti světa kolem nás. Ve svém běžném životě čerpám pozitivní energii pro svou práci z maličkostí. Ráda pracuji s dětmi, neboť jsou upřímné, bezprostřední a vidí svět po svém.
Práce s dětmi je pro mě zajímavá už jen tím, že každý den i hodina je zcela jiná. V basicu učím druhým rokem a je úžasné sledovat, jak jsou děti rok od roku jiné. Nejkrásnější jsou chvíle, kdy cítím, že jsme s dětmi na stejné vlně. Není to pokaždé snadné, ale možná právě proto mě tato práce tolik baví. Vyhovují mi také menší počty dětí ve třídách, jelikož zde můžu uplatnit své vize, a mám svůj prostor pro individuální přístup.
„Svět kolem nás je právě takový, jaký si ho přejeme mít.“

Lucie Jelínková
Můj zájem se soustředil na výtvarné umění, již od útlého dětství. Velmi brzy jsem věděla, že potřebuji práci, které nebude stereotypní a bez většího účelu. Seberealizace a vnitřní naplnění je pro mne zásadní. Zároveň mne během mých studií šokoval přístup některých učitelů, kteří se zdáli, že nechtějí své žáky vychovávat a vzdělávat, ale spíše mučit. K těmto aspektům přibylo pedagogické vzdělání a osudová náhoda, která mne přivedla na stránky ZŠ Basic. Vše, co jsem si kdy myslela a čeho jsem chtěla docílit, dostalo živou podobu a řád, kterých jsem nyní součástí.

Roman Vilikus
V Basicu pracuji rád, protože mě baví práce se dětmi. Někdy je to sice náročné, ale když dokážu vykouzlit na tváři dítěte úsměv, je to ta největší odměna.

Jana Jandová
Touha stát se učitelkou se ve mně zrodila na střední škole, kde mi byla inspirací moje učitelka angličtiny. Když jsem nastoupila na Pedagogickou fakultu, nebyla jsem si jistá, jestli mě ta práce bude opravdu bavit, ale od té doby, co učím, chodím do práce s úsměvem. Uvědomuji si, že mám štěstí, protože mám práci, která je i mým koníčkem. Na škole Basic je pro mě nejlepší to, že při vyučování můžu všem dětem věnovat stejnou pozornost. Mým přáním je, aby se za pár let moji bývalí žáci nebáli vycestovat do ciziny a byli schopni se tam v pohodě domluvit. Dále bych si přála, aby angličtinu nebrali jako nutné školní zlo, ale jako prostředek k poznávání cizích kultur a prostředí. Ve volném čase, když zrovna nevytvářím pracovní listy do hodin, tak si čtu nebo maluju a taky si ráda popovídám s kamarády nad šálkem dobrého čaje.
Životní motto: „Jediný způsob, jak dělat dobře svoji práci, je milovat to, co děláš.“

Ondřej Pražák
Lhal bych, kdybych řekl, že jsem od malička směřoval k učitelské kariéře. Byl jsem si však naprosto jistý, že ke své seberealizaci potřebuji živou sociální interakci a práci, kde je třeba přemýšlet a vzdělávat se. Po mých prvních učitelských zkušenostech z vysoké školy jsem si uvědomil, že škola tyto mé požadavky naplno splňuje, ale také že se ve školním prostředí cítím dobře. V rámci mé práce považuji za důležité učit děti poznávat svět nejen faktograficky, nýbrž zejména v rámci kontextu událostí, mezipředmětových vztahů a vlastního logického úsudku. Škola Basic mi pro tohle snažení nabídla ideální prostředí.

Jana Vančurová
Práce s dětmi je pro mě náplní života a smysluplná činnost, která mi denně přináší radost. Mám ráda tvorbu, legraci, vzdělávání a bezprostřednost dětí. Školu Basic jsem si vybrala pro její dokonalý vzdělávací systém.

Tomáš Novák
Nikdy jsem nebyl dítětem, které by se vidělo v dospělosti právě jako učitel. Brzy poté, co jsem začal profesionálně trénovat fotbalový tým, jsem si ale uvědomil, že práce s dětmi je opravdu to, co mě naplňuje, a v čem vynikám. Věřím, že v dětech je naše budoucnost a jejich kvalitní vývoj a vzdělání by mělo být prioritou pro nás všechny.