Napsali o nás


VOLNÁ MÍSTA V 1. TŘÍDĚ, VOLEJTE 773 826 166 | VOLNÁ MÍSTA V 1. TŘÍDĚ, VOLEJTE 773 826 166

Rozhodnout se pro vaši školu bylo pro mě moc těžké. Týden jsem zvažovala všechna pro a proti. Bylo to pro mě něco nového – jiný způsob učení a přístupu k dítěti, co rozhodlo. Otázka peněz byla také velká, ale investovat do svého dítěte je ta nejlepší investice. Už po dvou měsících jsem poznala, že mé rozhodnutí bylo správné. Můj syn se do školy těší, je zvídavější, víc mi o všem povídá a celkově se uvolnil. I já jsem se uklidnila a uvolnila. Přestala jsem se bát, s čím zase přijde ze školy a jak dlouho nám zabere, než to pochopí a zda to vůbec pochopí. Přestala jsem mít migrény a mám víc času si s dětmi hrát. Mé rozhodnutí zvolit vaši školu bylo správné. Děkuji. Alice N.

Od doby, co Marek chodí do Basicu, tak se hodně změnil. Občas máme pocit, že začal používat všechna slova, která si do svých 8. let nastřádal a neuměl použít. Rozhovory s ním bývají náročné na naši pozornost díky jeho velké zvídavosti a schopnosti se vyjadřovat. Marek se už nebojí komunikovat, je schopen vyřídit si věci sám. Což je vlastně „negativní“, protože když jsem mu nechtěl něco koupit, říkal jsem: „Já to nechci, jdi do toho obchodu a domluv si to“. Dříve to krásně fungovalo, teď ne. Naposled mě to stálo 560 Kč za šachy. Do písanky píše, protože chce a ne proto, že musí. Sám od sebe čte sestřičce z knížek večer před spaním. Čtení jej začalo bavit a nebere ho jen jako nutné zlo. Jeho přechodu do Basicu rozhodně nelitujeme a jsme rádi, že to na něj mělo takový pozitivní vliv. Díky poznatkům získaným za necelý rok jeho docházky do ZŠ Basic jsme se rozhodli i v případě jeho mladší sestry pro Basic. Lenka a Tomáš N.

Před 3 lety jsme se přistěhovali do Brna a syn nastoupil na místní školu do 5. třídy. Učení mu odjakživa šlo s obtížemi, musela jsem se mu každé odpoledne věnovat a pomáhat mu s psaním úkolů. Do školy chodil velmi nerad, viděl, že za ostatními zaostává, a že i když se učivu věnuje celé odpoledne, výsledky absolutně neodpovídají vynaloženému času a úsilí, což ho pochopitelně demotivovalo. Když jsem na internetu objevila stránky Basicu s tím, že tam lze přihlásit děti na doučování, neváhala jsem. Výsledky přicházely pomaleji, v místní škole měl stále problémy s učením i paní učitelkou, a naopak na každé doučování v Basicu se Tom těšil, což mě velmi překvapovalo. Po roce doučování se Tomáš při výuce Monice Talašové svěřil, že by chtěl do Basicu chodit na denní vyučování. Váhala jsem, protože by se jednalo o každodenní dojíždění s přestupem. Po diskuzi s Monikou a paní ředitelkou jsme se rozhodli, že to uděláme, a ze dne na den jsme skutečně změnili školu. Už je to více než rok, a toto rozhodnutí se ukázalo jako skvělé. V Basicu mají k dětem jiný, velmi přátelský přístup. Ve třídě je méně dětí než na běžné škole, takže učitel velmi rychle zjistí, zda žák pracuje a vnímá učivo, nebo zda se u něčeho zarazil a neví, jak pokračovat. Děti nemají obavu se ihned zeptat, když něčemu nerozumí, naopak je to vyžadováno. Vhodně se procvičuje i týmová spolupráce. Myslím, že si v Basicu také dobře hlídají a řeší případné neshody mezi dětmi. Děti vidí svoje výsledky práce na grafu, zároveň se mohou porovnat s ostatními dětmi. Za tu dobu se ještě nestalo, že by si na něco stěžoval, nebo dokonce zalitoval, že si Basic vybral a víceméně u mne prosadil. Našel si tady nové kamarády, se kterými tráví občas i pár hodin po škole. A vím, že Basic by určitě za jinou školu dobrovolně nevyměnil. Paní Ř.