Zkušenosti rodičů a dětí

Jmenuji se Štěpánka Kosková. Chodila jsem do Basicu na čtení. Měla jsem paní učitelku Zdeničku. Zdenička je moc milá a hodně mi pomohla se čtením. Nejvíc se mi líbila kniha o Alíkovi. Často jsme hrály i různé hry. Měla jsem spolužačku. Ráda jsem do Basicu chodila.
Štěpánka K. (9 let)

Do Basicu začala Štěpánka chodit od půlky října. Začala mít problém se čtením, a tak jsme vyhledali pomoc. Výsledky se dostavily celkem brzy – zlepšila se ve škole, začalo ji bavit číst a přestala mít strach ze špatných známek. Pozitivně hodnotím i příjemné prostředí a úsměv na rtu všech pedagogů. Děkuji moc.
Paní Kosková (dcera Štěpánka, 9 let)

V matematice jsem se naučila sčítání a odčítání do padesáti. Baví mě to tady  s modelínou.
Terezka P. (9 let)

Dcera (tehdy 8 let) měla problémy se čtením. Po dvou měsících velký pokrok, po téměř 3 měsících jsme přešli na matematiku. Ta ji bavila o něco méně, ale po zhruba 2 měsících se i zde projevil pokrok, čili rozhodně jsem s výsledky velmi spokojená. Přístup a metody jsou výborné, lidé taky. Pro nás problém – logistika přes celé město vozit a vyzvedávat a cena není zanedbatelná. Přesto rozhodně vynaložených peněz ani úsilí nelituji. Doučování budu doporučovat známým.
Paní  Plátěnková (dcera Terezka, 9 let)

Děkuji Lucce za půl roku trpělivosti. Občas to nebylo lehké, ale zvládl jsem gramatiku a přípravu na přijímací zkoušky, které jsem zvládl na obě SŠ. Děkuji.
Zdeněk M. (16 let)

Děkuji paní učitelce Lucii za dobrou práci v doučování Zdeňka. Hodně mu to pomohlo na střední školu zemědělskou, kam chtěl jít. Zdeněk s výukou paní učitelky Lucie byl velice spokojený, moc mu to pomohlo a zvedlo sebevědomí. Výuka Lucie Zdendu naučila v ČJ hodně věcí, které ve škole při ČJ někdy nepochopil. Lucie mu to uměla dobře vysvětlit. Tímto jí děkuji za skvělou práci. Pokud budeme potřebovat její pomoc, vždy se na ni obrátíme.
Paní  Závodská (vnuk Zdeněk)

Basic mi pomohl věci pochopit a ne jen se to naučit nazpaměť. Díky němu si učitelka češtiny všimla pokroku a dala mi lepší známku. Díky Basicu se snad dostanu na střední školu, kterou jsem si vysnila. Zdenka je hrozně milá a se vším mi pomáhala, i když to bylo občas hódně těžký, abych to pochopila. Děkuju Basicu, že si můžu splnit svůj sen a jít na veterinu.
Valerie Ž. (16 let)

Jaké to bylo? Na „doučování“ jezdil Jiřík 4 měsíce. Nejlepší na tom vše bylo, že ho hodiny se Zdenkou bavily. Nebyla to paní učitelka, ale kamarádka, kterou chtěl „pověsit na šibenici“. Samozřejmě jen při procvičování a hádání písmen na papíře. I my „dospělý holky“ jsme se vždy domluvily a klaplo to – jakákoli změna v termínu nebo osobní setkání. Ke čtení už nemá Jirka takovou nechuť a občas si vezme i sám knížku nebo komiks. A to i ráno, když nám zbyde třeba jen pár minut před odchodem do školy. Všem „kamarádům“ našich dětí, kteří nám pomáhají v Basic, přeji mnoho elánu, energie a sil do další práce.
Paní Eva V. (syn Jirka, 9 let)

Měl jsem veliké mezery ohledně matematiky a velice mi pomohlo dohnat osnovy, ve kterých jsem měl mezery. Jsem autista, který se snaží studovat co nejdéle. Je tady velice příjemný přístup. Když jsem něco nevěděl, tak jsme se k tomu vrátili.
Kamil M. (17 let)

Dělala jsem si doma „přijímačkové“ testy. Ještě předtím, když jsem neměla doučování, tak to bylo hóóóóódně špatný. Měla jsem 2,5 z asi 50 bodů. A teď, když jsem to psala onehdy, tak jsem měla nějakých 35 ze 40 bodů. Takže jsem si pak říkala v hlavě: „Jupí, Aneto, nejsi zas tak blbá!“ Takže mně doučování móc pomohlo!
Anette M. (11 let)

Naučil jsem se zde normální matematiku, protože ve škole máme Hejného. Naučil jsem se také obsah trojúhelníku, objemy, atd. Hodně mi to pomohlo k návratu do normální matematiky.
Adam J. (14 let)

Takže, na doučování jsem začal chodit proto, abych měl lepší přípravu nejen na přijímačky a abych uměl líp pravopis a nedělal v tom takové chyby. Doučování se mně líbilo. Někdy to bylo takové, že když byla náročná škola, tak jsem byl trochu unavený a ta práce nebyla nejlepší. Teď už je to lepší a pokrok, který jsem zde udělal, je znát.
Michael F. (14 let)

Jsme z Čebína, ale vybrali jsme si vás na doučení českého jazyka. Syn Michael byl celou dobu spokojený. Myslím, že si doplnil dost nedostatků. Děkujeme za trpělivost a určitě vás doporučíme našim známým!
Paní Barbora F. (syn Michael, 14 let)

Doučování bylo velmi přínosné. Vliv mělo jak na školu, paní učitelka mi sdělila, že se dcera v češtině a ve čtení zlepšila, tak na její náladu, je jistější, proto spokojenější. Každou hodinu hodnotila dcera slovy „dobrý“ či „výborný“. Dvouhodinu (4 vyučovací v kuse) paradoxně „nejlepší“, což považuji vzhledem k obsahu, který je velmi intenzivní, za skvělé! Metody jsou evidentně po všech stránkách účinné, ale i poměrně zábavné. Velmi děkuji a doporučuji.
paní Plátěnková (dcera Tereza,  8 let)

 

Z mého pohledu se syn zlepšil jak ve čtení, psaní a úpravě, tak i v porozumění textu. Toma škola moc bavila a vrátíme se, pokud budou cítit, že v něčem nestíhají. Děkujeme.
Paní Kiršová (syn Tomáš, 8 let)

Má to cenu? MÁ! Jako každý jiný jsem se bála. Není čeho. Vidím obrovské posuny a to za pouhý měsíc. Dělat něco u čeho víš, že ti to moc nejde je značně demotivující. Ovšem zde mi dávají možnost to zlepšit a být sebejistější.Má matikářka zve k tabuli jen ty tzv. jedničkáře. Moc jsem si přála, abych tam mohla jít i já. A? Po chvilce co tu chodím, jsem byla u tabule už třikrát. Jsem moc nadšená. Odcházím s úsměvem a sebejistotou. 
Paní Katka (dcera Anne, 16 let)  

Chtěla bych moc poděkovat paní učitelce Zdeňce, když jsem přišla k Vám s Honzíkem poprvé, tak jsem byla plná očekávání, jestli to bude mít nějaký přínos. Honzík nastupoval do druhé třídy a stále si nepamatoval všechny písmenka a ani nečetl. Měl hroznou nechuť k učení. Po půl roce docházky si Honzík pamatuje všechny písmenka a sám si chce číst. Má z toho velkou radost. Tímto Vám chci moc poděkovat za všechno. Jakmile bude další zádrhel, rádi se na Vás opět obrátíme. Děkuji
Paní Trávníčková (syn Honzík, 8 let)

Kuba měl ve škole potíže v českém jazyce. Nečitelně psal a dělal pravopisné chyby. Doučování v Basicu pro něj bylo určitě velkou pomocí v tom, že se zlepšil nejen v českém jazyce, ale naučil se sám učit. Myslím si, že to pro něj není už tak otravné a nedělá to s takovou nechutí jako dřív. Ne, že by ho škola začala najednou bavit, ale už k učení přistupuje pozitivněji. A za to určitě patří velký dík paní učitelce Martině Bradáčkové, která mu ukázala, že učení není vždycky nuda a pomohla mu, aby pro něj nebylo učení tak složité. Jsme rádi, že Kuba na doučování chodil a bavilo ho to.
Paní I. (syn Jakub, 11 let)

U Alexe je vidět i za tak krátkou dobu doučování z českého jazyka, jak se zlepšil. Moc ho to tam bavilo. Chci poděkovat za milý přístup paní lektorky Lucie.

Paní S. (syn Alex, 12 let)

Moc děkujeme za doučování! Vidím u Šimona pokrok a zlepšení nejen ve čtení, ale hlavně i v přístupu, a to v tom, že najednou chce sám číst. Doučování probíhalo ve velmi přátelské, příjemné a pro děti zábavné atmosféře. Odpadl u nás stres z učení, máme novou motivaci!
Paní I. (syn Šimon, 8 let)

V Basicu máte to správné řešení, jak Kamilce pomoci s doučováním. Dcera k vám chodila 3 týdny a už po prvních návštěvách jsme pocítily, že se jí zvedlo sebevědomí. Paní učitelka se k ní chovala velmi příjemně, jako ke své kamarádce. A vždy se těšila až zase přijde. Kamilka měla velké problémy s pravopisem a psaním i/y a výslovnosti l/r. To se jí díky doučování zlepšilo.
paní Kráčmarová

Jsme teprve na začátku, ale po letním týdnu doučování českého jazyka vidím pokrok ve čtení. Michal konečně při čtení frázuje a intonuje, také ví, o čem čte. První den šel na doučování s obavou a malou nechutí, ale další dny se těšil a po skončení vyučování sám vyprávěl, co ten den dělal.
paní Mašková
 

Moc děkuji paní učitelce Bradáčkové, že i přes počáteční nervozitu z nového prostředí a nové učitelky, dokázala u mé dcery opět vzbudit zájem a radost z učení se všeho nového. Doučování Nelču strašně bavilo! Chodí tam strašně ráda a těší sena každý další den. Moc bych si přála, aby jí tento pozitivní přístup vydržel a dokázala ho s přehledem uplatnit i s následujícím školním rokem. Děkujeme moc!!!
paní Kolářová

Celkový dojem z doučování mám velmi dobrý. Martin sem chodil rád, snažil se a doma řekl, že rád čte! Jsem ráda, že jsem Vaše studijní centrum objevila. Děkuji M.P.

Sabina chodila 3 měsíce na doučování z matematiky. Nejdříve se jí vůbec nechtělo. Pak se začala čím dál víc těšit, přestala mít strach z matematiky a začala být víc samostatná. Sama si hlídá čas, kdy má jít na doučování, těší se, vrací se v pohodě, není unavená. Hodně se zlepšila, ale budeme pokračovat, aby z těch čísel neměla noční můry. Já jsem spokojená a líbí se mi přístup všech lidí s kterými jsem v tomto směru jednala. Opět VIVAT BASIC!!! J. Š.

 

Doučování dceři Beátě určitě pomohlo. Ve škole se hodně zlepšila nejen v češtině, ale i v jiných předmětech. Začala uvažovat jinak a věřit si, a to přineslo úspěchy. Ve škole ji hodně učitelů chválí, že se zlepšila a je to vidět i na vysvědčení. Doufám – věřím, že i díky doučování v Basicu zvládne přijímačky na střední školu (SZŠ Merhautova, obor nutriční asistent) K. L.

 

Syna jsme přihlásili po nevalných výsledcích ve škole. Špatně prospíval, škola ho nebavila, byl nesoustředěný a otrávený. Ve škole prospíval s trojkami. Po předchozím letním doučování jsme navázali na doučování ve školním roce. A začaly se dít změny. Najednou byl samostatnější, soustředěný a do školy se těšil. Ale hlavně se mu spravil průměr ve škole. Známky se zlepšily o jeden stupeň. Už jsme nedoufali! Nevěřili jsme, že by nastala nějaká změna, ale ono se tak opravdu stalo. Zato vděčíme škole Basic a paní učitelce Katce P. Děkujeme a Basic budeme určitě doporučovat dále.  A. Ž.

Po prvních pár hodinách doučování matematiky se naše Kája zbavila strachu z matematiky. Postupně dohnala pochopené učivo a s každým týdnem je to lepší a lepší. Po třech týdnech doučování začala ze školy nosit 1 a 2. Škola a hlavně matematika přestaly být problém. Do školy už zase chodí ráda. Na doučování se těší a nestresují ji tam známky. Naopak, vždycky se chlubí, kolik dosáhla bodů. Přístup p. učitelky Katky Pokorné je profesionální, výsledky skvělé. V březnu mi Káji třídní učitel řekl, že bude mít na konci školního roku na vysvědčení z matematiky 4, minulý týden jí oznámil, že jí dá 2.(Za celou dobu zlepšování ji ani jednou nepochválil…to jen na okraj, jak to (NE)funguje jinde.  Š. J.

Po 2 měsících docházky na doučování se doučil část abecedy, tím pádem naskočilo čtení, začal číst alespoň slabiky což předtím odmítal. Zlepšil se i pravopis. Do Basicu se těšil, ale hlavně tam chodil rád, což se o státní škole říct nedalo. Pozitivní přístup paní učitelky ho nastartoval na to chtít číst a učit se. Po zvážení jsme došli k závěru – přejít do Basicu natrvalo. Lepší rozhodnutí jsme nemohli udělat. Od pololetí odpadl každodenní stres s úkoly, které jsme předtím dělali i 3,5 hodiny, teď se učíme 1/2h max. a ono to jde taky a v klidu. Každé ráno vstává s úsměvem na tváři a v pohodě, do školy se těší.  J. B.

Tomáš měl problémy s jazykem českým. Diktáty, sloh a celkově se naučit byl jedním velkým problémem. Po návštěvě v Basic se vše změnilo. Tomáš začal nosit z ČJ 1 a 2. Sloh se úplně změnil. Dříve stěží napsal 10 vět. Teď popíše celou stránku A4 a pohraje si se slovy i věty. Je radost číst jeho sloh. Basic mu pomohl i v tom, že se snáze naučí i do jiných předmětů. Výsledky ve škole jsou skvělé. Moc děkujeme paní učitelce Libušce. Hodně nám pomohla. K. V.

Verunka na hodiny chodila určitě velmi ráda. Její zlepšení za půl roku bylo určitě v tom, že jí čtení už nedělá takový problém, je plynulejší a dokonce si občas sama začala číst, jeví občasný zájem o internet (nejen písničky na YouTube), považuji tyto hodiny rozhodně za přínos. N. C.

Bylo to super. Líbila se mi atmosféra. Cíl jsem zvládla, dostala jsem se na gympl. Něco jsem se naučila a zjistila. Na doučování byla sranda. Trochu mě mrzí, že už to končí. T. M.

Kája je víc samostatná, méně se stydí, poprvé řekla, že miluje čtení. Vždy se na doučování těší. Chce do prázdnin zvládnout krásně číst. Ve škole už nechce zkrácené diktáty, věří si. Občas jí něco nevyjde, ale nehroutí se. Máme radost z jejích úspěchů a spokojenosti. Už po mně nehází češtinu, že ji nemá ráda. Sama si bere referáty ve škole, hlásí se. S